بهترین آموزشگاه ناخن
بهترین آموزشگاه ناخن

آکادمی شیوا، بهترین آموزشگاه ناخن در تهران

_

در سال های اخیر، مراقبت و رسیدگی خانم ها به ناخن ها بسیار افزایش یافته است. خانم ها می دانند توجه به ناخن ها می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دست ها و پاها داشته باشد. به همین دلیل، کاشت ناخن به عنوان یک روش موثر در رسیدگی و توجه به ناخن ها شناخته می شود. با توجه به افزایش محبوبیت کاشت ناخن در میان خانم ها، افراد زیادی به دنبال یادگیری این مهارت و شروع کسب و کار خود هستند. شرکت در بهترین آموزشگاه ناخن، یک روش عالی برای یادگیری مهارت ناخن کاری به شمار می رود.

ویژگی های بهترین آموزشگاه ناخن

_

اگر به دنبال ثبت نام در آموزشگاه ناخن تهران هستید، حتماً باید با ویژگی های بهترین آموزشگاه ناخن آشنا شوید. از اصلی ترین ویژگی های بهترین آموزشگاه ناخن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش کامل انواع روش کاشت ناخن
  • بهره مندی از تجربه اساتید خبره و متخصص در حوزه کاشت ناخن
  • در دسترس قرار دادن ابزار و لوازم موردنیاز ناخن کاری
  • ارائه محیطی تمیز و مرتب
  • هزینه مناسب شرکت در دوره های آموزشی
  • اعطای مدرک بین المللی و معتبر
  • آموزش کاشت های ژورنالی

آموزشگاه های ناخن در ارائه خدمات مختلف در رمینه آموزش ناخن با هم رقابت می کنند. این خدمات است که باعث ایجاد تمایز بین آموزشگاه های خوب و معمولی می شود. برخی از این خدمات عبارتند از:

ویژگی های بهترین آموزشگاه ناخن

کسب تجربه با شرکت در کارگاه های عملی

_

ناخن کاری نیز مانند اکثر مهارت ها مثل آموزش مژه و ... نیاز به تجربه عملی دارد. در واقع، برای یادگیری این هنر دیدن فیلم های آموزشی و دروس تئوری کافی نخواهد بود. برخی از بهترین آموزشگاه های کاشت ناخن، کارگاه های عملی مختلفی را طی دوره آموزشی خود برگزار می کنند. این کارگاه ها بهترین مکان برای کسب تجربه کارآموزان به شمار می روند. کارآموزان در این کارگاه های آموزشی، فرصت آشنایی با نحوه کار مربیان و محیط کار به صورت کاملاً عملی را پیدا می کنند. تجربه چنین کارگاه هایی می تواند آن ها را در مسیر شغلی آینده کمک بسیار زیادی کند.

پشتیبانی از کارآموزان

پشتیبانی از کارآموزان

_

بسیاری از کارآموزان بعد از اتمام دوره شروع به کار می کنند. حتی با وجود شرکت در کارگاه های عملی برگزار شده توسط آموزشگاه، محیط کار می تواند چالش های جدیدی را به همراه داشته باشد. برخی از آموزشگاه ها حتی بعد از اتمام دوره در کنار کارآموزان خود هستند و از آن ها پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال، آموزشگاه های خوب ناخن کاری، پشتیبانی و رفع اشکال به مدت یک ماه بعد از اتمام دوره آموزشی را ارائه می دهند. کارآموز می تواند تمام چالش ها و مشکلات خود را با مربیان باسابقه آموزشگاه در میان بگذارد و از تجربه آن ها بهره مند شود.

شروع کار با معرفی به سالن های زیبایی

_

برخی از بهترین آموزشگاه های ناخن علاوه بر ارائه آموزش های کاربردی به هنرجویان در زمینه آموزش کراتین و آموزش رنگ و مش و کاشت ناخن و ...، آن ها را در یافتن کار نیز کمک می کنند. این آموزشگاه ها با برخی از بهترین سالن های زیبایی همکاری دارند و هنرجویان برتر خود را به این سالن ها معرفی می کنند.

چه نکاتی را در انتخاب آموزشگاه ناخن باید رعایت کنیم؟

_

عوامل بسیار زیادی در انتخاب آموزشگاه ناخن اهمیت دارند. برخی از این موارد به طور مستقیم و برخی دیگر به طور غیرمستقیم بر میزان یادگیری علاقمندان تاثیر می‌گذارند. علاوه بر علاقه و انگیزه فردی، نکاتی ازقبیل فاصله آموزشگاه ناخن تا منزل یا نحوه رفت و آمد می تواند میزان یادگیری را کاهش یا افزایش دهند. به این نکته توجه داشته باشید که رعایت تمامی این موارد در انتخاب بهترین آموزشگاه ناخن کار چندان آسانی نیست. در نتیجه، مواردی که برایتان اولویت بیشتری دارند را مدنظر قرار دهید و آموزشگاه ناخن خود را با توجه به این موارد انتخاب کنید. در ادامه، برخی از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب آموزشگاه ناخن رعایت کنیم، آورده شده اند.

مکان آموزشگاه ناخن؛ اولویت نخست در انتخاب

مکان آموزشگاه ناخن؛ اولویت نخست در انتخاب

_

همانطور که گفته شد،در کنار انتخاب بهترین مربی ناخن  مکان یکی از مهم ترین نکات در انتخاب آموزشگاه ناخن به حساب می آید. در صورت امکان، آموزشگاه ناخنی را انتخاب کنید که از نظر مکانی به محل زندگی یا کارتان نزدیک باشد. طولانی بودن مسافت بین آموزشگاه و محل زندگی یا کار می تواند در ساعات شلوغ و پرترافیک روز آزاردهنده و خسته کننده باشد. این موضوع بر سطح یادگیری کارآموز نیز تاثیرگذار خواهد بود. هر چه آموزشگاه به محل زندگی نزدیک تر باشد، فرد با سطح آمادگی بیشتری برای یادگیری به آنجا خواهد رفت. البته، نزدیکی آموزشگاه نباید کیفیت آموزش را تحت تاثیر قرار دهد. سعی کنید تعادلی میان این دو نکته بسیار مهم به وجود آورید.

آرایشگاه یا آموزشگاه؟

_

بسیاری از افراد برای یادگیری مهارت ناخن کاری به آموزشگاه مراجعه می کنند در حالی که برخی آموزش در آرایشگاه را ترجیح می دهند. به طور معمول، شرکت در آموزشگاه ها می تواند نتیجه بسیار بهتری در سطح یادگیری کارآموزش داشته باشد. بخشی از این موضوع به دلیل شلوغی و تردد زیاد در آرایشگاه ها و پایین آمدن تمرکز مربی است. از سوی دیگر، بسیاری از مربیانی که در آموزشگاه های ناخن تدریس می کنند، موظف به ارائه خدمات برای مشتریان خود هستند. این امر در آموزشگاه هایی باکیفیت می تواند نکته مثبتی به شمار رود. اگرچه، ارائه خدمات جانبی برای مشتریان خود می تواند میزان تمرکز مربی و سطح کیفی آموزش را کاهش دهد.

مدت زمان آموزش چقدر باید باشد؟

مدت زمان آموزش چقدر باید باشد؟

_

برخی از مباحثی که در زمینه ناخن کاری به کارآموز توسط بهترین مربی ناخن تدریس می شوند، مدت زمان آموزش معقولی دارند. به عنوان مثال، مباحثی ازقبیل طراحی ناخن را می توان در یک مدت زمان کوتاه مانند یک جلسه سه ساعته آموزش داد. با این وجود، مباحث دیگری مانند انواع روش های کاشت ناخن نیاز به مدت زمان آموزش طولانی تری دارند. به این نکته توجه داشته باشید که مدت زمان آموزش به نوع دوره انتخاب شده بستگی دارد. در نتیجه، در هنگام انتخاب آموزشگاه حتماً به مدت زمان پکیج های ارائه شده آموزشگاه توجه کنید.

ارائه طرح درسی برای مباحث آموزشی

_

مباحث آموزشی ناخن کاری دارای چارچوب مشخصی هستند. در نتیجه، کارآموزی که در آموزشگاه ها شرکت می کند، باید بر اساس طرح درسی مشخصی آموزش ببینند. در غیر اینصورت، کارآموز ممکن است در برخی از موارد دچار مشکل شود و در حین کار با مباحث جدیدی برخورد کند. در نتیجه، پیش از ثبت نام و انتخاب بهترین آموزشگاه ناخن حتماً طرح درسی ارائه شده را بررسی کنید. برای آشنایی با مباحث درسی دوره های مختلف کاشت ناخن می توانید به سایت نیل کریستال مراجعه کنید. در این سایت، پکیج های مختلف دوره های آموزشی کاشت ناخن به طور کامل معرفی می شوند.

هزینه ثبت نام در آموزشگاه ناخن

_

پیش از ثبت نام در هر دوره آموزشی مثل آموزش کراتین و رنگ مو و کاشت ناخن و ... حتماً در مورد هزینه دوره تحقیق کنید. به این نکته توجه داشته باشید که هزینه این دوره ها در آموزشگاه های شناخته شده و مربیان باتجربه بیشتر است. با این وجود، هزینه بالا دلیلی بر کیفیت بالای آموزش نیست. در نتیجه، فاکتورهای تاثیرگذار دیگر را نیز مدنظر قرار دهید. برای آشنایی با خدمات و سطح کیفی آموزش در یک آموزشگاه می توانید از هنرجویان فعلی یا قبلی آن آموزشگاه نظر بخواهید. در مورد مربیان آموزشگاه و نمونه کار آن ها تحقیق کنید. اگر امکانش وجود دارد، از خود مربی در خصوص مباحث آموزشی مشورت بگیرید.

معرفی بهترین آموزشگاه ناخن

معرفی بهترین آموزشگاه ناخن

_

مراقبت و رسیدگی به سلامت و زیبایی ناخن روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. در همین راستا، آموزشگاه های بسیار زیادی فعالیت می کنند. همانطور که گفته شد، در هنگام انتخاب آموزشگاه های فعال در حوزه کاشت ناخن باید به نکات بسیار زیادی توجه شود، ازجمله تجربه اساتید و محیط آموزشگاه. این آموزشگاه ها می توانند تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت شغلی کارآموزان داشته باشند.

آکادمی شیوا از بهترین آموزشگاه های ناخن تهران محسوب می شود. این مجموعه با بهره گیری از جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات ناخن، محیطی مناسب و استریل برای آموزش انواع روش های کاشت ناخن را فراهم می کند. تمام آموزش های ارائه شده در این مجموعه بر اساس استاندارد های جهانی هستند. از ویژگی های منحصر به فرد آکادمی شیوا می توان به دوره های آموزشی، مربیان حرفه ای، ارائه مدرک معتبر و محیطی آرام اشاره کرد.

سخن پایانی

_

کاشت ناخن علاوه بر زیبایی از شکستن ناخن های ضعیف و شکننده جلوگیری می کند و لایه مستحکمی در برابر ضربه به وجود می آورد. به همین دلیل است که روز به روز بر محبوبیت آن اضافه می شود. اگر شما هم به کسب مهارت ناخن کاری علاقمند هستید، در ثبت نام در آموزشگاه های ناخن شک نکنید. این آموزشگاه ها به شما در شروع مسیر کاری جدید کمک بسیار زیادی خواهند کرد. با این وجود، پیش از ثبت نام حتماً در مورد ویژگی های بهترین آموزشگاه ناخن تحقیق کنید تا از شرکت در این آموزشگاه ها پشیمان نشوید!

آیا تاکنون تجربه شرکت در آموزشگاه های کاشت ناخن را داشته اید؟ لطفاً تجربه خود از شرکت در این آموزشگاه ها را در بخش نظر با ما به اشتراک بگذارید.

آکادمی شیوا

سوالات متداول

_
در انتهای دوره ها مدرک هم داده می شود؟

بله در آکادمی شیوا با توجه به درخواست هنرجو 3 نوع مدرک(مدرک فنی حرفه ای ، مدرک آکادمی و certificate) قابل ارائه است .

آیا بعد از پایان دوره می توانیم وارد بازار کار شویم؟

بله . بعد از گذراندن دوره ها به صورت کامل و تمرین و تکرار مداوم می توانید وارد بازار کار شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۸ از ۵
از مجموع ۶ رای

12 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *